فراخوان دومین جشنواره رسانه در حوزه بازرگانی تا کنون به همه رسانه های کشوری و استانی ارسال شده و در این باره اطلاع رسانی گسترده ای صورت گرفته است
مدیر کل روابط عمومی وزارت بازرگانی، محورهای موضوعی بخش ویژه دومین جشنواره رسانه در حوزه بازرگانی را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل ازشابا، سید علیرضا شجاعی گفت: دومین جشنواره رسانه در حوزه بازرگانی علاوه بر بخش های سراسری و رسانه های محلی و استانی، دارای یک بخش ویژه نیز هست .
وی افزود : هدفمندسازی یارانه ها در حوزه بازرگانی، کاهش قیمت تمام شده و تولید صادراتی، مدیریت و کنترل موثر واردات، طرح میزان، تنظیم بازار اسفند 88 و نوروز 89 و نمایشگاه اکسپو 6 محور منتخب در بخش ویژه این جشنواره هستند.
بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی روابط عمومی وزارت بازرگانی ، فراخوان دومین جشنواره رسانه در حوزه بازرگانی تا کنون به همه رسانه های کشوری و استانی ارسال شده و در این باره اطلاع رسانی گسترده ای صورت گرفته است.
شجاعی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی نمونه های برتر و تقدیر از تلاش های پدیدآورندگان آثار رسانه ای کشور در حوزه بازرگانی اعلام کرد و ادامه داد : آثاری که در فاصله زمانی اول تیر 88 تا پانزدهم مرداد 89 در یکی از رسانه های کشور به چاپ رسیده یا پخش شده اند، در جشنواره شرکت داده خواهند شد.
وی در پایان گفت : خبرنگاران و اصحاب رسانه فقط مجاز به شرکت در یکی از بخش های رسانه های سراسری یا رسانه های محلی و استانی هستند. اما می توانند علاوه بر آن در بخش ویژه نیز به صورت مجزا شرکت کند.
گفتنی است در هریک از محورهای موضوعی بخش ویژه بدون در نظر گرفتن قالب آن به سه اثر برتر تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جوایز نفیس اهدا خواهد شد. همچنین مهلت ارسال آثار تا 15 مرداد ماه تعیین شده است.