معاون کل نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: سامانه 111 یکی از اقداماتی است که با هدف افزایش ارتباط مردم با ریاست جمهوری راه اندازی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،مرتضی بانک در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: به وسیله سامانه 111 ارتباطات مردمی با تسهیل بیشتری انجام می شود و مردم می توانند به صورت تلفنی مشکلات و نظرات خود را با ریاست جمهوری در میان بگذارند.
معاون کل نهاد ریاست جمهوری عنوان کرد: برخی از مشکلات و معضلات مردم که اضطراری است در این سامانه به سرعت رسیدگی و باقی مانده نظرات و مشکلات در یک فرصت مناسب بررسی و پیگیری میشود.
بانک، نوع فعالیت مرکز ارتباطات مردمی را بسیار تخصصی دانست و با بیان اینکه کار علمی، شاخص و با کیفیت مناسب از ویژگی های ستاد سامد است، خاطرنشان کرد: عزیزانی که در این فضا در حال انجام وظیفه هستند باید با مباحث جامعه شناسی، روانشناسی و کار علمی آشنا باشند تا کار قدرتمندی صورت پذیرد.
معاون کل نهاد ریاست جمهوری نقطه قوت سامانه 111 را استفاده از تجهیزات و نرم افزار بروز در جهت پاسخگویی بهتر به مردم عنوان کرد و گفت: این امر سبب شده تا آمار و اطلاعات به صورت دقیق و شفاف باشد.