معاونگردشگری وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گفت: «برگزاری همایش تخصصی بینالمللی و حضور چهرههای شاخص فعال در حوزه بازاریابی دیجیتال گردشگری بیانگر امنیت کامل ایران است.»
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت میراث فرهنگی، ولی تیموری در مراسم اختتامیه ششمین همایش بینالمللی دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری که شامگاه جمعه 27 دی 98 در هتل اسپینانس برگزار شد، ضمن تشکر از برگزارکنندگان و فعالان حوزه گردشگری و نیز رسانههای دیجیتال و الکترونیکی و اساتید بینالمللی که سبب اشتراک تجارب بینالمللی شدهاند، گفت: «برگزاری این رویداد در شرایط کنونی و استقبال بینظیر فعالان گردشگری و حوزههای ICT بیانگر این است که فعالان این حوزه به نشاط و رونق این صنعت اطمینان و اعتقاد کامل دارند و بهجای پرداختن به حاشیههای غیرتخصصی به دنبال بهرهمندی از تجارب بینالمللی و پیدا کردن راهکارهای علمی و حرفهای روز دنیا هستند.»
او افزود: «باید توجه داشته باشیم که ظرفیت کتمانناپذیر رسانههای دیجیتالی به همان اندازه که در معرفی و تصویرسازی مثبت از یک مقصد مؤثر هستند در آسیب زدن به تصویر موجود نیز میتوانند تأثیرگذار باشد، بنابراین همکاران فعال در حوزههای گردشگری و رسانهها در اظهارنظرها و مصاحبهها دقت لازم را داشته باشند.»
تیموری با تأکید بر اینکه رویدادها و اتفاقات تلخ همیشه و در همه نقاط دنیا وجود دارد و مقاصد گردشگری دنیا را تحت شعاع قرار داده و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، تصریح کرد: «تجربه بینالمللی و بومی مدیریت این شرایط را داریم و اطمینان میدهیم که بهزودی شرایط بهتری را پیدا کنیم.»
معاون گردشگری بیان کرد: «ایران بهعنوان یک مقصد گردشگری جذاب و با قابلیت رقابتپذیری بالا، توان عبور سریع از روزهای سخت را دارد و با برنامههایی که در قالب بازیابی در دست اقدام داریم تا قبل از شروع فصل سفر بعدی کشور، در اسفند فضای بانشاط خود را پیدا خواهد کرد.»