به دنبال قطعی موقت سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه از شهروندان خواست تا زمان وصل این سامانه درخواست ها و شکایات خود را از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ارسال کنند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این اطلاعیه آمده است:
ضمن پوزش از شهروندان عزیز، خواهشمند است با توجه به بروز اشکالات و قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی (ZRM ) به نشانی pm.mcls.gov.ir تا زمان وصل سامانه مذکور درخواست ها و شکایات خود را از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت به نشانی https://111.ir ارسال کنید.
همچنین شماره تماس 6133 در تهران و شهرستان ها با 6133-021 آماده پاسخگویی است.