در میز خدمت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی قزوین به درخواستهای مردم در حوزههای مرتبط با این ادارهکل رسیدگی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت میراث فرهنگی، میثم آسوپا با اشاره به استقرار میز ارتباطات مردمی این وزارتخانه همزمان با سفر رئیسجمهوری به قزوین گفت : «میز خدمت بررسی و رسیدگی به درخواستهای مردم با هدف تسهیل خدمترسانی، پاسخگویی سریع و بدون واسطه به مطالبات مردم و کمک به حل مشکلات آنها در قزوین برگزار شد و مطالبات مردم در حوزههای مرتبط با میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان با ارائه راهکارهای لازم مورد بررسی قرار گرفت.»
نماینده تامالاختیار وزیر میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی با بیان اینکه این درخواستها برای پیگیری تا حصول نتیجه نهایی در سامانه به ثبت رسیده است، افزود: «ضوابط دست و پاگیر حریم و ارتفاع در روستاهای اطراف الموت، درخواست تسهیلات در حوزههای مختلف، صدور مجوزهای صنایعدستی و بومگردی و موضوعات بیندستگاهی در صدور مجوزها و حوزه اعتبارات مالی از جمله این موضوعات بهشمار میروند.»
مدیرکل دفتر عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی تکریم مردم را از رویکردهای اصلی برپایی میز ارتباطات مردمی خواند و یادآور شد: «این درخواستها مورد اهتمام وزارتخانه و ادارهکل استان بوده و تمامی آنها پیگیری، بررسی و در صورت قابلیت اجرا بیتردید انجام میشود.»